Sångerska och sångpedagog

måndag 13 september 2010

Vilka grejer!

Ja det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig där i lördags. Råkade kliva på Elvis (förmodar jag, han brukar inte anfalla bara sådär) och blev biten i stortån! Rejält! Ska tillägga då att det inte var på samma sida som knäet så jag haltade rejält nu! 


Ringde 1177 och de ville att jag skulle in och få antibiotika, så jag spenderade en timme på närakuten. Happy lördag, liksom! Fick även en stelkrampsspruta så nu behöver jag inte tänka på det på 30 år! Bra! Antibiotikan blir dock spännande, eftersom det var en låååång lista påbiverkningar som var väldigt vanliga. Väldigt obehagliga också! 


Han iaf lyssna på Metallkvartetten innan jag drog upp till närakuten! Sedan hängde jag en sväng på Vaksala torg och för att lyssna på Andreas Lundstedt! Han vickade för Cajsa-Stina Åkerström på nåt Kommunal-event! Grymt! Kul när det är lite avskalat också! En grym beatboxare var med också, Svante Drake hette han! 


Igår blev det två husvisningar. Inget bra alls! Helt sjukt vilka places som finns! Det sista vi tittade på var väldigt märkligt! Sovrummet var ett goth-porr-rum! Helt sjukt! Hela familjen verkade bo i källaren, vilken var mörk, trång och fuktig! haha! Badrummet var fräscht dock! Där fanns ett MASSAGEBADKAR!! haha! 


Mäklaren var väldigt speciell där! Det var inga andra och tittade när vi var där så han var som en igel på oss. En liten kille i en kavaj som var tre storlekar för stor! Han gav ett ruggigt oseriöst intryck! haha! Nej ingen affär där inte! ;)


Vi har ju fått vårt lånelöfte så nu vill vi ju hitta vårt hus! Jag är nyfiken på huset i Björklinge som ligger nära badplatsen! =)

Inga kommentarer: