Sångerska och sångpedagog

fredag 3 september 2010

Bless my soul

Usch vad fjortis jag känner mig, men attans vad kul det var igår! Var längesen jag drack så mycket fake-parra! (De har ju bytt ut Parran mot något annat som faktiskt är mycket godare!) Tror att jag skrattade som en tok när jag kom hem!


Ett bra bakisvin verkar det vara också! Känner ingenting ännu, förhoppningsvis kanske jag sov över det! Mycket nice! 


Mina bebisar tog hand om mig när Olle åkt till jobbet. Elvis la sig vid mitt ben, som han brukar och Ceasar kom och sov på min arm! Sötnosarna!! Då blir man glad i hjärtat!


Kollade på bilar igår också. En säljare vägrade låta oss kolla på en Passat utan ville kränga en Kia istället. Jag blev inte förtjust. En -10 men den var liksom lite fattigt utrustad inuti. Iaf visuellt. Tror inte vi behöver en mellanbil, vi behöver en stoooor! Vi har ju alltid så sjukt mycket packning! 



  • Dragkrok
  • Kombi
  • Fräsig passagerarsida (dvs sånt kul som finns på förarsidan - förutom ratt å sånt dårå- skulle ju helst finnas där också! ;) )
  • Manuell växellåda. Tänkte ju övningsköra
  • En snygg färg! ;) 
  • Stort bagage
  • Inte ny, men nästan! 
  • Runt 150'000 SEK.
Det är några "krav" iaf. Jag vet inte. Olle får bestämma. Dumt att Mondeostolarna var så sjukt osköna! =(

Inga kommentarer: