Sångerska och sångpedagog

tisdag 7 september 2010

Världens bästa!

Gissa vem som kom hem med en massa kolhydrater till sin fru!!??


Det kom en påse cream cheese chips con coca cola, samt lite max-mat! haha! Han är underbar!!


Jag började försöka planera min resa till skolan imorn. Måste ju iaf försöka! Satt och kollade på tåg. Räcker det med 30 minuter för att gå 20minutersvägen, eller skulle jag satsa på 45??? Då häver min man ur sig att han kan köra mig för han kan kolla på lite bilar när jag är i skolan!! Hur underbar är han inte då?? Då kommer jag ju faktiskt ta mig till mitt uppsatsseminarium som jag tror är obligatoriskt!! 


Dock har jag inte förberett något! Jag mailade lärare, men han svarade inte! What can a girl do? Nada! Så jag tar det chill imorn! Tänkte ta med datorn dock! =) Blir premiär! Måste ju passa på när jag åker bil och allt! =)


Nu blir det sova! Puss å största pussen till min man!

Inga kommentarer: