Sångerska och sångpedagog

onsdag 29 september 2010

Vi vann budgivningen!!!

Sådär ja! Huset kostar fortfarande ungefär tvåånhalv och steg bara 75000 från utgångspriset! Helt ok! Så vi hoppas väl att det är värt slantarna också! Ska ta dit en besiktningsman nästa vecka för att kolla upp otrevliga överraskningar! 


http://www.widerlov.se/maeklare-uppsala/bostadspresentation/?id=6634


Om man tittar på den här bilden så kan man se en vägg som vi vill ta ner. Sovrummet som är "under" vardagsrummet vill vi avveckla! Väggen är inte bärande så vi hyser stora förhoppningar om att den väggen kan trollas bort och skapa ett större allrum helt enkelt! (om jag fick bestämma skulle det stå en flygel där inne! Vore inte det coolt??)


Det är spännande nu! Undrar när man anser det klappat och klart... 


Jag sitter iaf i skolan med världens skallebank! Jävlar. Jag som har massor att göra idag! =( Har proppat mig full med piller så jag hoppas det släpper! 


Puss å kram så länge! 

1 kommentar:

Lotta sa...

Åh vad roligt för er, stort GRATTIS!