Sångerska och sångpedagog

fredag 17 september 2010

Shoppingsugen?

Ibland måste man ju få shoppa lite och den här köpte jag till mig själv igår:
669903
riktigt fin, lite 60tals-inspirerad och mycket finare på än vad den ser ut på bilden! 


Hittade lite annat som också vore trevligt att få tag på, Haléns hade faktiskt lite fina saker:

Klänning
Tunika
Klänning
Klänning
Tunika
Jeansklänning
Tröja
Tunika
Upptäcker ni mönstret? haha! Ja ja, om tomten kom tidigt i år skulle inte jag protestera! ;)

Börjar också bli lite sugen på att fylla på sminkförrådet från E.L.F! De har ju grymt bra och billiga, prisvärda produkter! 

Om jag fick en slant över (och de erbjöd fri frakt igen, nån måtta får det väl vara?!) så skulle dessa objekt bland andra vara intressanta:

En svart flytande eyeliner. (18.30sek) 



En trevlig ögonskugga i färgen "rocker". (18.30sek)


En vattenfast eyeliner. (18.30 sek)

Sen skulle inte ett gäng mineralögonskuggor sitta fel heller! De är ju sjukt billiga (36.60 sek) och välpigmenterade! Har två nyanser sen tidigare, earthy och royal, men skulle gärna utöka mitt sortiment med några färger som går åt guld/brons/kopparhållet! 
Kanske nån sån här:


Denna heter "caffinated". 










Detta är "golden".











och detta är "confident". 

Jag tycker att de är hur fina som helst! Skulle inte tacka nej till dem alla tre! 

Eller kanske skulle man slå på stort och skaffa en sån här!! 

lite dyrare dock, 427sek men ack vad många fina färger! 
Och intressesmurfen exploderar av överhettning, jag vet! 

Inga kommentarer: