Sångerska och sångpedagog

måndag 27 september 2010

Good morning starshine!

Klockan är typ ingenting och jag har inte kunnat sova sedan den var ännu mindre. Sover väldigt dåligt nu för tiden. Kan liksom inte koppla av. Olle drog vid kvart över fem och jag vaknade innan han drog. Nu är klockan halv sju och jag har spenderat tiden med att kolla på Melrose place och andra tveksamma tv-serier. Vill ju inget hellre än att sova ett par timmar in man går upp och gör något vettigt! (Nu började Fran Fine skrika, längesen Nanny!). 


Till o med katterna var stissiga! Elvis jamade och ville ut från badrummet så jag släppte ut honom för en stund. Om ett tag kommer han jama och vilja in till flickan igen! =) Det är väl bra att få längta efter varandra kanske! =) Nu ligger han och sover en stund med Ceasar! Ceasar som också hade nån slags bryt där vid halv sex. Han brottades med en plastpåse! Helt otroligt hur mycket det kan låta! Det visade sig att han stoppat in en liten grå catnip-mus i den. Klart matte förstår... De verkar sakna varandra och det är så himla gulligt! 


Tur att man inte skulle upp och iväg till Sthlm idag. Hade ju aldrig gått! Är matt efter gårdagen också. Förstår inte hur jag pallade det hela! 


Här är planet från gårdagens tur iaf. Mycket mindre än jag tänkt mig, men ändå! Har drömt att jag flugit. Hjärnan är en speciell mekanism som ser till att passa på att bearbeta intryck när kroppen vilar. Det är fascinerande! 


Är alldeles konstig! Undrar varför? Det är väl inte ens fullmåne! Det var det häromdan och då kan man ju verkligen inte sova! Då ligger jag en meter ovanför sängen, känns som att kroppen ska lyfta och någon drar i en. Inte kul! 


Nu ska jag sluta blajja en stund! TV är bra sällskap när man är trött och ensam. Olle är ju som sagt på filminspelning idag igen. Fick nytt ett meddelande om att de är tillbaka på inspelningsplatsen nu. Tio i sju liksom! Stackars dem! Han hade så himla ont i fötterna min älskling!


Nu kom Ceasar så jag får väl gosa lite med honom då! Poor me! ;)

Inga kommentarer: