Sångerska och sångpedagog

söndag 5 september 2010

I'm hurt!

Sitter här med ett bandagerat knä! Under bandaget döljer sig ett skrubbsår med ett fult jack! Så går det om man trots protester går med på att köra Irländsk julafton på grusplan! Christian sa ju att vi var svikare om vi inte var med, så vi joinade ju... 


Vi skulle springa fem varv runt en sopkvast, men det var tydligen nog! Så här sitter jag, kan knappt gå och mina favvo mysbyxor gick åt helvetet! =( 


Som tur var fick jag förstklassig vård av Elias och Arvid, the med students! De kunde sköljde och donade, kikade och höll på! 


Nu sitter jag här och våndas för jag måste byta förband! Det har nämligen fastnat i såret! Aj aj aj!! Funderar på att sätta mig i duschen och se om det får det att släppa! Johan köpte sterila kompresser också så jag har att byta med! 


Otroligt skönt att Owes stadsvandringsdagar har passerat! Hade aldrig gått!! Jag kan ju knappt stå rakt!


I natt sparkade jag ner Elvis från sängen också! =( Kunde inte böja benet så det blev en liten sån. =( Dumma matte!!! 


Ja, nu blev det ledigt i duschen så jag får väl prova byta... Blääää!!

2 kommentarer:

Krisse sa...

Stackars liten.
Du måste vara mer försiktig med dig .Kram

Milla sa...

Ja. Jag försöker. =(