Sångerska och sångpedagog

måndag 6 september 2010

Trååååk!

Fick nyss det tråkiga beskedet att min make inte hinner hem innan sitt rep... Gråter lite inombords! Är just nu fast i sängläge där jag försöker luska ut hur jag ska göra med min skada. Den läker ju å så, men det är ett ställe på kroppen som i normal funktion ska vara ömsom ihopknycklat, ömsom utsträckt, så hur jag än har benet gör det ont när jag byter läge! Det är väl en del av det som gör att det är omöjligt att gå normalt! 


Ceasar och Elvis håller mig sällis! Myspropparna! De ligger mest i sängen hela tiden. Ibland går de iväg och käkar eller bajsar, men de kommer snart tillbaka! Sötbebbarna! 


När O kommer hem får jag be snällt om hjälp med att få en fil från den gamla datorn. Har inte hört nåt om nån läxa, men vi har uppsatshandledning imorn så jag borde nog ha med mig min inledning som jag skrev i våras. Ska försöka boka in en träff med foniatern också för intervjun... 


Det rullar igång i stormfart! 

Inga kommentarer: