Sångerska och sångpedagog

torsdag 23 september 2010

Maratonsömn!

Förstår inte varför jag är så trött! Igår kväll tittade jag på klockan 02.00 sista gången. Imorse när jag vaknade (hade ju vaknat upp lite å så när Olle skulle iväg, men somnat om) var klockan 12.50! Och trött var jag ju när jag vaknade då. Sitter här och skulle utan problem kunna lägga mig under filten och sova ett tag till. Inte roligt. 


Tror att jag är psykiskt utmattad, för fysiskt kan jag ju inte vara det! Har knappt haft några lektioner denna vecka. Upplever mig dock jättestressad inför saker och examinationer som komma skall. Kanske är det därför? 


Elvis låg vid min sida, utanför, vid kanten så jag är alltid orolig att han ska ramla ner, och Ceasar låg mellan mina ben. De är så fina, mina mysproppar! I skrivande stund ligger de där igen och bara väääntar på att matte ska komma och joina i en eftermiddagsslummer! Tror dock husse är lite avis! ;)

Inga kommentarer: