Sångerska och sångpedagog

fredag 24 september 2010

Jag vill också bli popstjärna!

Hamnade på Tess Merkels blogg, därav min rubrik! Shit vilket härligt liv! On the road-livet kombinerat med barn och familj. Hon verkar så himla coola den där tjejen! Älskar hennes hår! Alltid så piffig! Iaf på hennes egna bilder! ;) 


Vet inte om jag vill erkänna att jag hamnade där genom att gå in på Lindas sminkblogg och sedan ramla in på Linda Bengtzings dito (vill inte ens länka den, den var riktigt dålig) och sedan hittade jag Tess. Den har jag kikat i förut, men nu läste jag flera, flera sidor! 


Läste om Diggilooturnén! Tänk vilken grej att få göra! 


Så hur ska man bete sig då? Idol är ju inte riktigt min grej och ska jag vara ärlig är väl inte pop det heller.. Hm.. kanske får skrota drömmarna? 


Får väl bli Hollywoodkändis-fru istället! Eller vad säger du, O? :P Glöm inte mig när filmen går upp på biograferna! 

Inga kommentarer: