Sångerska och sångpedagog

måndag 27 september 2010

Sleeping bee

Oj oj, vad ska man säga. Hade väl räknat med att min arla morgon skulle hoppa upp och bita mig i rumpan! 


Vaknade av att mobilen ringde vid 13. Jag fattade ingenting, ursäkta om jag lät förvirrad, Lotta! haha! Men jag uppfattade tiden och att Elvis återigen kommer lämnas heartbroken när ytterligare en jättefin kattflicka ska lämna honom! Snyft!


Lustigt det där att man aldrig erkänner att man sover. Iofs frågade hon inte heller, och jag måste erkänna att jag inte ville säga det! Vem vaknar av mobilen vid 13?? haha! Jo jag! men jag var vaken från halv sex också!


Jag somnade nog vid nio med datorn på benen och tvn på! En katt också såklart! Mellan benen, som vanligt nu för tiden! Lilla Ceasar! 


Funtar på om det bästa att göra är att skapa någon slags mat och sedan se över skoljobben... Viktigt att vara noga när man planerar och det måste man ju iaf ha lite mat i magen för att göra! =)


Tonfiskmackor i ugnen blir det. Mammas recept. Passar på när inte Olle är här. Han gillar inte tonfisk. Vilket är märkligt! Han äter ju annan fisk... 


Puss å kram så länge! 

Inga kommentarer: