Sångerska och sångpedagog

lördag 11 september 2010

Back beat, the word is on the street.

Älsklingen är på rep. Han har konsert om två veckor, så då är det helger med rep innan. Roligt för honom, lite småtrist för mig! Men jag har ju mina bebbar som sällskap! Det är mycket konstigt hur mycket sällskap de kan vara! Just nu ligger det en svans på min axel. Ceasar försökte ligga i mitt knä, men tröttnade då jag aldrig la mig ner utan envisades med att sitta upp. Nu ligger han på ryggstödet vid mitt huvud istället. 


Funderar på om mitt knä borde dokumenteras på nåt vis... Läkarkontakt för det kanske vore bra, men det är ju lördag så jag kanske får ta lite egna bilder så länge. 


Borde också göra ett ryck snart! Kanske inleda med lite frukost? Hur låter det? O drog nån gång innan tio och då kom katterna till mig. Ceasar somnade mellan mina knän och Elvis la sig på utsidan vid min mage. Förstår inte varför han vill ligga där, det finns ju massor av plats på insidan liksom! De höll mig iaf sällskap tills tolv när jag vaknade! höhö! Skönt med sovmorgon! =)

Inga kommentarer: