Sångerska och sångpedagog

torsdag 2 september 2010

Intensiva dagar!

Det är mycket nu. Så är det bara. Ska snart börja dra slutsatserna att det är för mycket för mig, därav huvudvärken, men åtgärdspaketet kommer senare. Om ett tag eller så! =)


Bland det bästa med min skola är tidsdisponeringen! Man är skolbefriad två dar i veckan och det är rätt underbart! Dels får man sovmorgon, men man har också tid för reflektion etc. Helt underbart! 


Är mitt inne i värsta veckan på året (iaf topp 5) nu. 


Sön: styrelsemöte med Attra
Mån: skolledigt - rep med Attra 
Tis: stadsvandring med skolan. 10-17 på gående fot. - gig med Attra
Ons: stadsvandring med skolan. 10-17 på gående fot. - gig med attra - funkrep
Tors: ingen skola! borde städa lite - kolla på bil? - gig med Attra - fakeparra!!
Fre: ingen skola! plugga och samla info! - Attra rephelg
Lör: Attra rephelg
Sön: Attra rephelg


Det är åtta dagar på släng med familjen Attra. Sen kommer nästa vecka med rep och kanske kulturnattsgig. Mycket nu. 


Iofs ska jag inte vara med på hela rephelgen. Har för mycket som jag måste göra. Så är det! Men det skriver jag inte här. haha! 


Slänger upp Andreas när han gör en skitbra version av Cry me a river! Grymt! 



Nu ska jag städa efter katternas kärleksstund i badrummet! Lilla vackra Elvis ligger fortfarande därinne och väntar på att hon ska komma tillbaka! <3 

Inga kommentarer: