Sångerska och sångpedagog

fredag 3 september 2010

Nu är jag gift och har (ett barn) bytt namn!

Nej, jag har inget barn, men när jag skriv rubriken så kom den där frasen upp. Tror det är från Teddybjörnen Fredriksson om jag inte minns fel! 


Är iaf reggad som gift på skatteverket nu och fått ett nytt namn! Det borde firas! haha! Sugen på cola som en toooooook!!! 


(nu spelar de Moon river på Simpsons och det är nåt mycket märkligt med de inledande melodislingorna! Jag blir supervemodig av bara ett par strofer! Inte många låtar som kan påverka mig så starkt. Märkligt! har ingen som helst relation till låten!)


Har hittat några nya hus att kika på. Typ 2 mil utanför stan men ändå! Det där underbara huset rusade upp till 4.7 miljoner innan det försvann från marknaden. Helt galet!! 

Inga kommentarer: