Sångerska och sångpedagog

fredag 10 september 2010

Make me up!

Som ni kanske märker är jag lite deprimerad/less(en)/arg/frustrerad just nu! Därför skulle det sitta fint med lite shopping! Klädshopping går bort för det brukar bara sluta i ännu sämre mående. Däremot skor! Eller kanske lite smink! 


Hittade nämligen denna på en blogg! Självklart är den slutsåld, och självklart vet de inte när de får in den (jag mailade och frågade) men visst vore den trevlig att ha!? Och inte så dyr heller när man ser vad man får! Hmm.. Fick iaf för mig att den inte var så dyr.. Nu verkar de ha tagit bort priset från sidan. Måste ju vara så att den var billig för jag brukar inte fastna för dyra saker. Är för fattig för det, så jag tillåter mig bara fastna för billigt (skräp!?)! Här fanns den iaf! 


Det känns som att jag håller på och får ihop en rätt bra bas nu så det vore kul att kunna satsa på lite olika färger! En sån här palett vore ju perfekt! Och visst blir man lite glad av att titta på den också?!

Inga kommentarer: