Sångerska och sångpedagog

onsdag 8 september 2010

Tuesdays, Wednesdays.

Var till skolan igår! Fick ju skjuts så då måste man ju passa på. Tyvärr måste jag säga eftersom knäet gör ondare idag, så idag blev det hemma igen. Viloläge på bruden. 

Var och kollade på bilar i sthlmstrakten. Eller, O kollade på många, jag hann följa med på en! Den var jättefin tyckte jag. Gillar Passat jag! Dock fick vi soppatorsk i en rondell när vi testkörde! Fail, Hoffsten bil! Grymt pinsamt! Så såg ni nån stå i en rondell i Haninge igår vid 18snåret var det vi! Farbror polisen kom och hjälpte oss bort! Man vill liksom inte så gärna kliva ut ur bilen mitt i en hårt trafikerad cirkulationsplats liksom! (ville stajla och visa att jag har koll på vad som är vad! ;) ) Blev inget köp, men tar gärna en sån! 

Jag och pluttarna är hemma. De tittar konstigt på mig när jag försöker halta till badrummet. De kommer springande och stirrar dödsförskräckta på mig när jag försöker sjunga höga toner på olika roliga sätt. Tack för den liksom! ;)

Inget rep idag. Måste vila benet och läka. Men rep igår.

Inga kommentarer: