Sångerska och sångpedagog

måndag 6 september 2010

Smärta och cravings!

Kan ju säga att det gjorde helt sjuuuukt ont att duscha! Fick av förbandet till slut och det sved som brännässlor på fel ställen! Blötte sedan försiktigt med duschen, min mission var ju att göra just det ,duscha! Sved så jag började grina! Tur att ingen såg mig! 


Tänkte nästan ge upp för jag insåg att smärtan från gammal hårspray, schampo, duschcreme etc inte skulle vara mysig, men kom på att jag kunde sätta upp foten i hörnet i duschen! Alltså stå på ett ben och duscha!! 


Fick kramp och sånt i det andra benet men överlevde iaf! Stapplade till sovrummet, katterna och datorn och här är jag fortfarande! Tänkte att det kanske var vettigt att låta det luftas lite! Ceasar höll på att hoppa rätt in i mitt knä, men tvärnitade och ryggade bakåt och tog en omväg! Sötnosen! 


Nu väntar jag hem min älskling! Hoppas han hinner hem innan repet! 


Har grymma cravings! Creme cheese chips con (måste ju köra på allitterationen) coca cola!! Åååå... snyft! 



Inga kommentarer: