Sångerska och sångpedagog

torsdag 9 september 2010

Jävla egon!!

Blir så jävla lack på vissa människor!! Folk som kör över andra, snackar bakom ryggen och tar till fulspel för att försöka få sina viljor igenom! Men de ska bara passa sig!! De vet inte vilka de jiddrar med!! Vi kommer aldrig ta skiten, vi tar striden!! PEPP PÅ DEN!! Rätt ska vara rätt!


Var på banken idag! Gick mycket bättre än vad jag trott! Nu har man liksom en koll på vad hus får kosta! Superspännande!! Lånelöftet håller i 6 månader så det är bara att kika! 


Idag längtar jag hem till marknaden! Tänk vad mysigt! Eller, mysigt är det i ungefär 20 minuter, sen blir man less på alla människor som springer runt och håller på! Kanske lika bra att man inte åker upp! ;)


Och hur söt är inte denna då (foto:Marie Björk)?? Hämtat från Maries blogg http://dagbok.maollichs.com Försöker förklara för Olle hur himla mysigt det vore med ett eget litet blåbär! Tydligen är det en liten blåpadda också, ännu bättre!! Och Metallica heter hon! En riktig cooling! De är så grymt söta hela kullen! Kolla in www.maollichs.com för mer bilder på den underbara M-kullen! 


Vi får väl vänta och köpa ett hus först! Eller kanske först en bil som jag kan övningsköra med! Sedan kan vi köpa hus som ligger långt borta men där jag kan ha en egen liten sötbil och ta mig dit jag behöver! =)
En sån här vore nice:


(Foto: autospies.com)


Nu ska jag försöka få älsklingen att sluta jobba och istället få honom att ägna sig åt sin fru! Tror ni det lyckas??

Inga kommentarer: