Sångerska och sångpedagog

torsdag 30 september 2010

Kontraktet kirrat!

Sådär ja! Nu har vi satt kråkor på kontrakten! Nästa fredag ska vår besiktningsgubbe besikta också så vi slipper på otrevliga överraskningar! Mycket spännande! 


Inflytt i mars och de gamla ägarna ska flytta in i nån nyproduktion. Om vi har tur drar deras inflytt ut på tiden så vi kan skjuta ännu lite till på vårt tillträde! Hade ju gärna gjort ifrån mig skolan eftersom jag misstänker att ett helt hus kommer försöka stjäla all min uppmärksamhet och eftersom jag är lättdistraherad kanske det blir svårt att hålla fokus vid examinationer? 


Grattis till L och D också som vann sin budgivning idag! De fick kämpa lite mer med budandet än vad vi fick göra, men det ordnade ju sig till slut!


Så det blir Björklinge för oss! En märklig känsla, men det är ju jättenära till stan ändå! Och det ligger ju så fint! Nu vill jag dit igen!!

Inga kommentarer: