Sångerska och sångpedagog

lördag 6 november 2010

Sugar daddy?

Tänk vad glad jag blev om nån sa: 

"Här, Camilla! Här får du 1477 kronor som du ska shoppa lite för! Givetvis betalar jag eventuell frakt också så du får hem dina prylar!"

Då skulle jag bli tokglad och köpa detta:

Topp för 49 kr.
Topp för 49 kr. (Ja, jag vet att det är samma modell, men det är billigt och en annan färg ju!)
Tunika 81 kr.
En jättefinklänning för det jobbiga (jobbigt höga) priset 699 kr.
Ett fint linne (men jag skulle nog säga tunika?) för det jobbiga priset 599 kr.

Ja, detta är nog det jag inte skulle neka till nu! Lite uppiggande kalasplagg och vardagsfina saker! Vore ju fint med en fin klänning till resan och andra kalas som kommer. 

Ah, just det ja! Allt är iklickat i en varukorg på www.halens.se så det är bara att hojta om du vill shoppa åt mig! ;) Jag kan recensera plaggen åt dig om du vill! 

1 kommentar:

Rabatt Halens sa...

Här, Camilla! Här får du 100 kr av 1477 kronor som du ska shoppa lite för! Givetvis betalar du själv föreventuell frakt också så du får hem dina prylar!"

OK kanske inte det du var ute efter men fick du något bättre erbjudande?

;)
dri
Rabatt.se

100:- rabatt när du handlar för minst 400 kr! (Halens erbjudandekod)
http://www.rabatt.se/1/Halens/