Sångerska och sångpedagog

fredag 12 november 2010

Angelina Jolie!

I natt drömde jag att jag blev rånad på pantburkar på Eddaspången av Angelina Jolie. Hon slog mig medvetslös och sedan vaknade jag på sjukhuset. Mycket intressant!


När Olles klockor (hur många har du egentligen, älskling??) började ringa satt jag i telefon med en polis och lämnade vittnesmål. Han hakade upp sig på att jag inte riktigt hade koll på hur många pantburkar det rörde sig om. Att jag kunde lämna signalement på henne (blont lockigt hår och röd klänning med svart spets i nederkant) sket han i. Han tyckte det mest var onödigt att anmäla nån för 5-6 pantburkar! Då drog jag till med 200 burkar! Det var då han hakade upp sig. Jag berättade om mina blåmärken från överfallet, men han snackade ändå om de där burkarna! 


Usch och fy. haha! Är alla kvinnor rädda att Angelina Jolie ska ta något ifrån dem? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8087828.ab

Inga kommentarer: