Sångerska och sångpedagog

torsdag 4 november 2010

Jazzå?

Drömde att jag gick på shoppingtur i Sthlm med en gammal klasskompis. Gav henne riktigt snygga shoppingråd faktiskt. Undrar var de kom från... Och var den här personen kom från! Har inte pratat med henne på flera år. Kanske 10?


Och inte kan jag sova heller. Har sovit oroligt hela natten. Vaccinet som spökar? Tror inte det är fullmåne liksom så då borde det vara något annat! 


Nåväl, nu är jag uppe och väntar på att klockan iaf ska bli tio så att jag med gott samvete kan sätta igång och sjunga opera! haha! Tror ni det uppskattas? Tänkte ha en sång- och pianoläxestund så här på förmiddagen! Sen kommer jag förmodligen slockna en stund innan det är dags för date med Elin och efterföljande Attra-rodd! Sen hem och piffa, försöka skriva nåt skolrelaterat vore också nice, kanske äta middag med min man, och sist Attragig 23-00.30 innan jag får komma hem och kapitulera!


Nu skriker bebisen på övervåningen iaf så då kanske jag också kan sätta igång! Alltid retar det nån!

Inga kommentarer: