Sångerska och sångpedagog

fredag 19 november 2010

Jobbat och jiddrat!

Ligger i soffan med datorn i knät. Den får fungera som värmefilt! Dissad av katterna och mannen så vad gör man? 


Jobbade ikväll och det gick bra! Inspirerande! Skrev också typ ihop en låt när jag hade paus. Roligt när man får inspiration att slutföra nåt av duschuppslagen man får! 


Sen tog jag en pratstund med finaste Kicki! Gick ute och pratade i telefonen eftersom det alltid bryts när man går in i trapphuset! Upptäckte sedan att vi talat nästan en timme, inte undra på att jag är nedkyld nu! =) Men vad gör man inte för sina vänner! Såna människor som man älskar och tycker så himla mycket om! Nu ska vi bara se till att hitta ett bra hus åt dem här nere så de kan flytta ner från Norrland! (jag skrev automatiskt norrlands och fick sudda!). 


Vi ska ju bli gravida ihop och gå med barnvagnar i bredd och göra sånt roligt som mammalediga gör!! Kicki, masa dig hit nu!! Eller snart iaf! haha! Kanske inte läge för kid just nu, men du får gärna komma ändå!


hell - vad jag fryser!! Kanske skulle bädda ner mig i sängen och kolla på medium! Har fått ett beroende där! Gillar serien jättemycket! Sen tycker jag att Joe Dubois verkar vara något av en idealman också! Han är så himla snäll och god på alla sätt och vis! Fast mänsklig. Fast han är fiktiv! haha! 


Han är lite som min man! Inte riktigt dock. INGEN är som han!! 



1 kommentar:

Kicki sa...

Vi kommer, vi kommer...bara för att vi ska vara mamma lediga allihopa ilag :) Att jag saknar er till MAX har inget med saken att göra :)