Sångerska och sångpedagog

fredag 26 november 2010

Fri frakt och fin present!

Min foundation är snart slut och jag har tänkt beställa en ny till resan. Rätt skönt att bara kunna pudra på något som är så lätt och bra. Gillar den och priset är ju rätt behagligt det med (42.70kr)! Ville ändå vänta på att det skulle komma en ny erbjudandekod från eyeslipsface innan jag beställde. Är ju verkligen aptrist att betala för frakt! Hallå?!


Idag kom det en! Det visar sig att de delar födelsedag med Ceasar och kör därför en kampanj nu i helgen! Ange 3BIRTHEU när du stoppat saker i kassan så får du gratis frakt SAMT en överraskning! De skickar med en ögonskuggspalett! Antingen får man denna :


Eller denna: 


Jag hoppas på den mörka! Håller tummarna!


Kan ju visa vad min beställning innehöll. 


En foundation dårå såklart. 
En brun ögonskugga (42.70kr)
En skimmerpenna. Eller eg. tre (turkos, brons och grå) för 18.20 kr/st.
En ögonskuggsprimer för 36.60 kr
Och en cremeeyeliner (42.70 kr)
Och en spray som man sprayar över maken (hihi) för att få den att sitta bättre, längre! Kanske skulle testa på min man... hihi! Den kostade iaf 42.70 kr.


Lite såna basic-saker. Och lite piff! Nu hoppas vi bara att det går fort för dem att komma hit! Snöoväder är ju aldrig roligt!




Inga kommentarer: