Sångerska och sångpedagog

tisdag 16 november 2010

No milk today

Idag får huvudvärken mig att stanna hemma från Sthlm. Inte kul! Men så får det bli! 


Katterna tar hand om mig, följer varje steg jag tar och tittar på mig med huvudet på sné! Det är så söta! "Hur är det med dej, matte?" (eller kanske: "Kan vi inte få en massa kattgodsaker??")


De är iaf himla bra sällskap! Det kan jag säga! De till o med pratar ju! 


Något som är himla roligt är Ceasar och han märkliga fascination för hårfärg! När han var liten plutt och fortfarande bodde i Alsike var vi och hälsade på honom (måånga gånger). Jag låg på golvet och lekte med katterna och han blev alldeles förtjust i mitt nyfärgade hår! Han nosade, buffade och slickade! Märkligt. Lovar att det var noga ursköljt!!


Nu senast när jag färgade håret var han likadan!! Han kom och nosade, bet och slickade på det! haha! Det kanske smakar gott? Vet inte riktigt ja... 

Inga kommentarer: