Sångerska och sångpedagog

onsdag 17 november 2010

Shopping!!

Sådär ja! Nu har jag äntligen skickat efter lite kläder! Haléns all the way, baby! Skickade efter tre ordrar eftersom deras villkor inte är de smidigaste! Man fick 100 kr rabatt om man beställde för 400, men om man då inte får 200 kr rabatt när man handlar för 800 osv. så tycker jag det är en ganska dålig deal! Så har ju de flesta andra ställen! Ett angenämt besvär kanske. Jag löste det genom att dela upp det hela på tre separata beställningar! 


Fattas bara att de ska börja krångla för det, men då sa min kära man att det kan de ju inte! Jag har ju godkänt att betala ett visst pris, det kan de ju inte ändra i efterhand! Han är klok min man! 


Och fin! Längtar sååå tills vi ska få flytta in i vårt nya hus! Ska bli skönt att få "komma hem"! 


Och btw! Var i skolan idag och hade två lektioner. Klassisk sånglektion samt körledning! Vår rara, jätteduktiga körledningslärare hade vår fondvägg på sig!! Hennes tröja var lila/rosa med guld- (och silver-)ränder!! Hon skrattade när jag berättade och jag fick ta en bild och skicka till mannen! Ursäkta kvalittan! Upplösningen är väl bra, men färgåtergivningen suger! Ni får lita på mitt ord! Den blå är jättelila och den lila är rosa! =)

Inga kommentarer: