Sångerska och sångpedagog

fredag 5 november 2010

ÄNTLIGEN!!

Man får vara glad för det lilla, som jag brukar säga! Nu har jag iaf äntligen beställt den! 120paletten från eleven.se! Har suktat efter den ett tag och nu så! =) Nu ska jag leka! haha! Det var ju så grymt fiffigt att det var ett specialerbjudande på hela sidan nu! Från midnatt nu och fram genom hela helgen får man 10% rabatt på det man köper! Det går liksom automatiskt! Kan låta lite fånigt, men jag fick Olle att sitta och invänta tolvslaget och lägga ordern så snart det gick för den här paletten tenderar nämligen att ta slut väldigt snabbt! 
Se så härlig den ser ut! Som en massa godisar! Kanske lite som bloggbakgrunden??


Nu vill jag bara köpa en himla massa penslar också för bra applicering! Nästa gång E.L.F har fri frakt kanske??

Inga kommentarer: