Sångerska och sångpedagog

måndag 1 november 2010

Kompositör

Har faktiskt varit duktigt produktiv idag! Skrev in ett helt gäng låtar i en bok och byggde vidare på några. Skriver ingenting om kvaliteten på något, men ändå. 


Har haft en liten svans hela dagen för Elvis har varit rastlös! Det värsta som hände var att han skrämde skiten ur mig när jag satt och skrev vid pianot. Sitter på en snurrstol och hade vänt mig bort från pianot. Helt plötsligt låter det skitmycket och jag flyger i taket! Då hade Elvis hoppat upp på pianot och landat på en massa låga toner så det donade i hela rummet! Stackarn blev nog lika rädd han för jag fick sitta med honom i famnen en lång stund och han var alldeles spak! 


Funderar på om han känner på sig att det är något på G! Katt-instinkt liksom! En av hans flickor ska få kattungar när som helst! Kolla in http://spinnsibbs.blogspot.com för senaste nytt! Här kan man också få se bilder på den senaste kullen! Sååå himla söta!! Skulle vara grymt att få köpa en av hans bebisar, men det får nog räcka med två pälsbollar, än så länge! 

Inga kommentarer: