Sångerska och sångpedagog

söndag 14 november 2010

Exklusiv filmvisning!

Jag var visst med i nån slags tävling på universal music och vann biljetter till en filmvisning! Take That-nostalgi på hög nivå! Det är visst en film som handlar om dem fram till nu den nya turnén! 


Kolla här: http://www.universalmusic.se/artister/take-that/competition

Mingel och mys! Garanterat med en stor del övervintrade TT-fans! Jag kan väl inte riktigt sålla mig till den skaran idag kanske, men nostalgi är mysigt! 


Nu kommer jag dock inte kunna gå, så är det nån som vill dra till Sthlm/är i Sthlm och vill gå på en trevlig kväll? Det finns två biljetter och går av stapeln IMORN MÅNDAG!!


Skriv då en kommentar till detta inlägg! Gör det nuuuu!!


Hade varit kul att gå, men jag får nöja mig med att se konserten i Köpenhamn i sommar! :D

Inga kommentarer: