Sångerska och sångpedagog

måndag 1 november 2010

Höstlov med fullt upp!

Det är himla många saker jag ska försöka hinna med denna vecka. Försöker bestämt ta en sak i taget! 


Idag ska jag gå igenom högar med låt-stoff! Kerstin vill att jag tar med något egenskrivet till nästa lektion så jag måste försöka hitta något att presentera. Pressure. Brukar inte visa nån vad jag skrivit. Kanske borde ändra på det... Drömmer ju om att våga köra ett par egenkomponerade prylar på konserten i maj, så det är väl bara att köra på. Eller? 


Jävla Jante! 


Har iaf upptäckt att jag har jazzvalser i överflöd. Helt sjukt många! Förstår inte vad det beror på! Hittade också en svensk låt som jag skrivit. Brukar inte skriva på svenska faktiskt. 


Nu sitter jag och skriver in låtar som är färdiga i en bok. Lätt att ha med och så. Har också typ en miljard småsnuttar som jag skrivit ner. De borde få fler delar, men det är svårt. haha! Ja ja. Ska återgå nu! 

Inga kommentarer: