Sångerska och sångpedagog

fredag 5 november 2010

Listan 2.0

Skapade ju en liten 2do-lista i veckan. Ska kanske checka av den då.



  • Samla ihop mina låtar - nästan check, några till ska fixas bara! Sätter den som check!

  • Barnsångsmetodikarbetet - klart! Ska bara fixa nån not!

  • Höybye-arr till körledningen. - Klart!

  • Lära mig "Som en våg". Gillar inte den där Gunnar de Frumerie alltså! Tonspråket tilltalar mig inte och det känns bara obekvämt! (vet inte vad han heter egentligen heller, så jag improviserar lite.) Håller på!

  • Fundera ut sångövningar till metodikarbetet - ligger långt borta.. =( Fortfarande låångt borta.

  • Uppsatsjobb, fundera över intervjufrågor samt surfa efter forskning. Ännu längre bort! dito. =(

  • Gig med Attra torsdagkväll. Klart.

  • Lunch med finaste Elin torsdag. Färdigt! =)

  • Katalin på fredag ev. Inställt pga sjuk stjärna! Krya på dej!

  • födelsedagsmottagning. Inte än, men imorn!

  • Vaccinering (hepatit a och b) inför resan ska ske imorn. Läskigt! Blir alltid så nojig för biverkningar! Klart!! Och jag är ok so far!


    Sådär ja. Ser ju iaf liiite bättre ut! Dock är de stora grejerna kvar, men men. Så är det! Fan, man räcker inte till allt!! Lägger dock till en pryl:
  • pianoläxan!

  • Inga kommentarer: