Sångerska och sångpedagog

söndag 21 november 2010

Inskickat!

En uppgift inskickad! Skönt! Barnsångsmetodiken! Min min hjärna är verkligen moooos! Hade skrivit in sångövningar och fick plötsligt panik eftersom jag glömt skriva in en övning. Fixade och trixade, pdfade, photoshoppade och sparade. Bara för att se att den övningen låg överst på sidan. Suck!! Blir galen! Min hjärna finns inte längre! =(


Tog en paus från alla måsten och krav idag och for till Väsby för att gosa med kattungar! Himlans vad söta de är! Helt otroligt! Vill också ha ett gäng (verkar ju lättare än människobarn!) men det är stopp nu! Senare kanske! Vill så gärna ha en blå(silver)padda! Såå fina! Lägger nog upp en och annan bild senare!


Nästa projekt blir att slutföra och skicka in körledningsarret. Imorn. På nån av alla håltimmar vi har imorn. 


Går inte så bra med sångtexten till Things heller. Sjukt segt. Får släpa med mig datorn till skolan imorn och hoppas på lite inspiration!


Nu ska vi kolla på lite foton från idag! 


Puss så länge! 

Inga kommentarer: