Sångerska och sångpedagog

onsdag 2 januari 2008

Unphotogenique..

Kom av mig lite i bloggandet. Skyller på chocktillstånd som jag hamnade i förra gången. Fotogrejen var skitkul, typ iaf, ända tills jag såg grejerna! Drog fortare än kvickt och lade pengarna på ett nytt träningskort lite tidigare än planerat istället! jaja. Dock har jag tipsat om en massa snygga babes som garanterat skulle fixa det bättre än vad jag gjorde, så ringer det så vet du! :O

E ska dit och det blir bra! Gratis är ju gott..

Nytt år är det också. Skräckblandat förtjust är jag över det. Känns märkligt att det är närmare 2010 än 1996.. Med marginal också!

Firade med Os vänner. Riktigt trevligt. Men jag flög ut för en trapp och gjorde illa mitt knä, så jag får spara lite på mitt friskiskort! Har varit och köpt sterila kompresser nu så jag hoppas det blir bra snabbt. Det värker ju iofs rätt mycket också.. Hoppas inget är allvarligt skadat inuti..

Lite berusad var jag och tur var väl det, annars skulle jag nog slagit mig etter värre! Har en tendens att bli mjuk som en katta när jag har lite alkohol i kroppen.. Ibland får jag inte ens blåmärken utan en vanställd cykel är det enda som skvallrar om vansinnesresor över cykelstyren..

Nu sitter jag här lite invalidiserad (INVALIDO) och gör mest ingenting, vilket är rätt underbart! Har inte börjat bli fööör stressad än över allt jag inte gör som jag borde göra.. Tentaplugga, städa. Ja, det är väl mest det!

Det finns en tid och plats för allting!

Inga kommentarer: