Sångerska och sångpedagog

lördag 19 januari 2008

Gimme more

Hemma tidigt ikväll. Trodde K behövde mig via länk, men det var visst inte så.. Hon kanske mer behöver sova och fundera. Lilla vännen..

Hade VIP-sittning på Värmlands. haha. såå roligt. Vi var nio pers i hela deras stora sal. Vi hade nog inte trott att de skulle laga en massa buffémat bara till oss, men så var det visst! Vi hade askul. Egen bar och en egen kock på standby!

Men jag blir faktiskt socialt handikappad av min tinnitus! Hör ingenting när det är höga ljud för jag måste verkligen ha propparna i hela tiden. Då är det liksom inte roligt att gå ut. Snälla, bjud mej på hemmafest någon, snart! =) Mycket lättare så..

Borde väl försöka skaffa såna där bra proppar så jag hör något utan att skada öronen ännu mera.. Men jag avskyr ju allt i vita rockar.. =(

Och jag nyser som en tok. Inte roligt. Ska jag bli förkyld igen??

Inga kommentarer: