Sångerska och sångpedagog

tisdag 8 januari 2008

Sleeping... beauty?

Jag är så trött så trött. Igår när jag kom hem från grupparbetandet somnade jag ett par timmar framför värdelös tv i soffan. Skönt. Men orkade iväg och tränade iaf så det är ju bra!

Men nu imorse, vad är detta!? Jag sover till tolv! Lade mig strax efter ett igår så det var ju itne så rysligt sent, men ändå lyckas jag! Visst, vaknade en del imorse med en axel som värkte och som jag måste gymnastisera och preparera med värktabletter för, men jag var ju bara vaken en timme då..

Jag ska nog dyka på den där burken med vitaminer igen.. Kanske blir det bättre då!

Nu är jag rätt så sugen på frukost/lunch/middag och sen försöka städa lite kanske! Dammsuga i badrummet vore nog uppskattat av de flesta. Lika så fixa expediten där.. Men jag tror jag har för få lådor för att få ordning på hela den, vi får se!

Tentan ligger ju också och pockar på uppmärksamhet så vi får väl se vad det blir!

Inga kommentarer: