Sångerska och sångpedagog

fredag 4 januari 2008

Nokia 6085

Tror jag har glömt att skryta lite över den nya mobilen jag köpt mig! Eller iaf beställt... Och betalat..

En rosa flip-flop Nokia!

Alla som nånsin talat mobiler med mig vet att de är mina nyckelord i sökandet efter en ny yuppienalle! Min skrutt som jag har nu är det ju inte ens nån kamera på!

Hittade en på nätet och var in på onoff och beställde en! Hade inte ens tittat närmare på den då, men kikade på en annan affär efteråt och den verkar ju bra iaf! :)

Så många tekniska saker som jag har dålig koll på så det är tur att min man är så smart!

Nu sitter jag och väntar på samtalet från butiken! Hihi, tar ett par veckor dock, men jag håller tummarna för att det går snabbt som katten!

Nu blir det latmansmiddag: italienskt från Napoli! Kanske bara ska kalla det italienskt istället så låter det ju liite bättre! :O

1 kommentar:

Anonym sa...

cooolt då är vi likisar! hur är allt med camilla i vintermörkret? kram!