Sångerska och sångpedagog

tisdag 15 januari 2008

Scary, huh? The way you wanted it.

Sådär ja.. Tuffat till bloggen litegrann! Måste ge den de fjortisfärger jag själv älskar. Detta ska ju vara något som representerar mig!

O är nere i källaren och pysslar om min cykel. Det är fint av honom! Själv är jag bara en hjälplös tjej.. En hjälplös tjej som borde gå och lägga sig! Hade ju tänkt sova tidigt ikväll.. Alltså, kliva upp tidigt imorn! Men är så bortskämd med mina 13.15-starter så det lär ju bli svårt att anpassa sig till ett vanligt liv nu i nästa kurs. Såg till min fasa att jag hade ett par 8.15-mornar!! Ryser bara jag tänker på det.. haha... tur att man har nära till skolan iaf. Klockade idag. Tog typ 4 minuter att gå dit.

Känns lite bättre nu iaf. Eller; jag orkar helt enkelt inte mera. Ingenting når djupet av mig själv. Skulle vi åka i guppen nu skulle jag inte känna det alls i magen..

Läskigt.

Inga kommentarer: