Sångerska och sångpedagog

fredag 25 januari 2008

I don't like to wait..

Sitter och försöker svara på menlösa instuderingsfrågor! Det är ju bara såååå trist! Vill inte alls! Vill hellre åka ner på stan och köpa en massa onödigt nödvändiga saker! har sett en såå fin bh på lindex som jag vill lägga vantarna på! Om jag bara kan luska ut hur den fungerar.. Det var nån märkligt grej på den.. Ja.. hehe blir man dumförklarad om man frågar personalen om hjälp??

Måste hitta en outfit till imorn också! Vad är funkigt denna gång? Måste ha något fräsigt att ha på mig, det är ju inte varje dag man gigar på katalin! ;) Ärligt talat. men roligt ska det bli!

Känner mig mycket bättre i halsen idag, tvärtemot vad jag trodde igår kväll. Iofs blev jag då dödshes efter fyra låtar, vad blir det då imorn?? :S Ring inte mej på söndag, kommer inte kunna prata!

NU:

Vad betyder metakognition och varför är det en betydelsefull förmåga i samband med problemlösning ENLIGT Hagland mfl...

Ständigt dessa ENLIGT!! Jag vet vad det är, men orka leta rätt på vad de tycker???

Inga kommentarer: