Sångerska och sångpedagog

fredag 18 januari 2008

It's too late to apologize.

Jag är så patetisk. Be mig inte utveckla, så är det bara!

Skrev tentan idag. Vet inte alls hur det gick, vet inte riktigt vad hon var ute efter. En massa litteraturhänvsningar krystade jag fram men vet inte riktigt om jag själv skulle godkänna dem.. Det är över nu iaf. Även om jag inte vet vad som förväntas av mig när det står "Essäfråga". kanske borde frågat henne om det, men det hade jag inte en tanke på.

Nu är det ledigt iaf. En ledig helg. Så skönt. Tentaklassfest ikväll. Känner mig bara sådär halvsugen.. Hade varit skönt att dra något gammalt över sig bara. Bara slappna av från allting och släppa ut! Men det blir en annan dag.

Nu ska jag snart börja piffa lite. Ser ut som en sopkvast.

Inga kommentarer: