Sångerska och sångpedagog

lördag 5 januari 2008

Lost in paradise


Snubblade övers Es systers blogg av en slump! Roligt att läsa andras bloggar! Man får en extra dimension till den bild man redan har av personen!

Undrar vilka bilder jag själv ger..?

Oerhört trist? Skriver en massa tråkigt shit?
eller
Superböna med en himla massa intressant att säga, haha!

Jag ska bättra mig! Lovar! Ska samla på mig kloka saker under dagen att blogga om, för jag kommer på en himla massa saker i stunden men när jag kommer hem är de som bortblåsta och resultatet blir någon halvupprepande gojja!

Har rensat en "massa" räkor nu! ÅÅ vad gott det ska bli med räksallad så här på lördagskvällen! Har längtat massvis hela dagen! Favorit i repris kanske?

Hittade ingen bild på salladen så jag slänger in en bild på paradiset istället, ovanifrån! Min alldeles egna ö! Längtar så till sommaren. Ska verkligen boka in veckor där! Iaf en!

Inga kommentarer: