Sångerska och sångpedagog

fredag 25 januari 2008

Un-relight my fire!

Varför envisas folk med att ha julbelysningen kvar ute?? Julen är över, tyvärr. I vissa fönster finns även adventsljusstakarna kvar! Varför då?? Jag fattar inte.. Såg till o med en julgran igår när jag gick hem.. Brukar ju kolla in i fönster jag passerar, mest för att få tips å idéer, men blev avskräckt av detta!

SNÄLLA, PLOCKA NER BELYSNINGEN NU! TÄNK PÅ MILJÖN!!! SPARA ENERGIN!!!

har haft en vanvettesshoppingdag idag! Skulle klaga på Kappahl och fick en massa pengar istället för mina gamla noppriga tröjor! Sweeeet. Sen var det halva reapriset överallt. Blev en del prylar. Köpte en klänning som jag spanat på i hemlighet men tänkt att min mage inte skulle gilla.. Provade den och banne mig, den var helt ok! Tuttarna platsade inte riktigt dock så jag måste sy om den lite. .Men det går nog bra! Hittade en guldkofta också så, UKK; here I come!

Och en massa bijouterier!! I like! Shoppade järnet och det bästa av allt är att det meste köptes ju för pengarna från Kappahl! I like!

Tanken var att hitta något tryggt till imorn, men det sprack.

Nu står O och lagar mat. Det blir en mysig hemmakväll ikväll, pallade inte fest med förkylningen i kroppen!

Note to self: Om jag kräks inom den närmaste tiden är det för att jag var dum nog att mot bättre vetande äta av den tårta som O så gulligt nog tagit hem från jobbet. Hans mage pallar att äta sånt som stått framme flera timmar, men min brukar inte det.. Bara så att jag vet.. :P

Middag är bra, men lite sent väl, men det gör inte!

Inga kommentarer: