Sångerska och sångpedagog

fredag 11 januari 2008

u

Händelserik dag idag. Jämförelsevis.

Pluggade faktiskt en hel del! Ska ta med mig lite artiklar och läsa i husbilen (fyy vad långt det är till Skåne!!) Men jag blir åksjuk ibland så det är väl ingen bra idé. Kanske skulle käka lite åksjuketabletter iofs!! Hoppas vi har några kvar!

Försökte ragga VFU också men hemsidan är ju helt störd!!! Mailade, och fick svar!!, där de sa att det gick lite segt med uppdateringarna men försök igen lite senare!

BS!! Det har inte funkat på hela dagen! Har försökt i ett dygn nu! Kommer ju inte kunna göra någonting i helgen så det hade varit skönt att få det överstökat!! =( Ska maila de ansvariga igen imorn om det inte funkar då!

Lyssnade på bra musik idag! Har återupptäckt en gammmal kärlek från gymnasiet: Hagnesta hill. Kents sista bra skiva. Och den är underbar. Ger mig energi. Och minnen.

Orkar inte skriva något om min fina kjol som jag köpte idag. Nöjer mig med en stilla undran om varför KappAhl har olika priser beroende av affär och/eller färg på vara.. Märkligt!

Var och tränade! Såå nöjd med mig själv. På mindre än en vecka (6 dar) har det blivit fyra pass! Är stolt faktiskt! Soffpotatis jag! Haha! Nu blir det ingenting i helgen för vi ska ju som sagt ner till Skåne på 90års-party! Men nästa vecka! Då kör vi igen! Hoppas jag orkar hålla igång och att mitt vårschema tillåter detta!

Fick ett prospekt från Kulturama idag.. Vill såå gärna gå ett år där! Hade till och med glömt att jag inte behöver bry mig om mina UU-CSN-terminer så där försvann ett ångestmoment! Skulle så gärna vilja veta att jag iaf satsade ett år på mig själv.. På det jag älskar. På det jag tyvärr helst av allt vill pyssla med.. Vi får väl se. Det rinner väl ut i sanden.. Det är ju rätt dyrt. Kursavgift och pendling.. Hua!

Ikväll blev det softmys och tjejontgnäll från min sida! Man måste få vara uschlig ibland! Man måste få gnälla lite och just idag, just nu är det lite gnälligt från min sida..

Nu skulle jag behöva sova!

Så länge hjärtat mitt slår så minns jag dig när du stack ett hål i min kevlarsjäl
Och så blev du mitt sår och jag blöder ihjäl, kom gör ett hål i min kevlarsjäl..

Det är vackert. Det är poesi..

Inga kommentarer: