Sångerska och sångpedagog

lördag 5 januari 2008

Big girl

Hittade mina röda, porriga skor som jag glömt att jag köpte! Såg foton från skobutiken i Gdansk och kom på att jag ju faktiskt köpte ett par skor där! :)

Fina är de iaf! De blänker å så! Är verkligen inga skor man går till Nelins med, men jag kanske kan använda dem i något annat sammanhang!

Älskar ju skor!

Kanske har sagt det förr, men det spelar ju typ ingen roll hur tjockis du är i övrigt, skor kan ju sitta snyggt på alla ändå! Därför är det en stor chans(risk??) att jag köper skor som jag hittar och kan ha! (och inte kan ha, fråga O, jag satsar på att gå ut dem med blod, svett och tårar! )

Jävligt att vara lång dock! Inte för att jag är speciellt lång, men måste börja umgås med flera långisar så jag inte ser ut som en jätte på både korsen och tvärsen! :P

Var och svettades med tanter och farbröder på friskis idag! Skönt, men knäet gjorde väldigt ont.. Får vila tills imorn, då är det dags igen! Måste få ordning på det här (mig).

Arbetsrummet också! Skitjobbigt att vi inte får ordning där, men har ju inte bott här så länge.. (lögn!)

Inga kommentarer: