Sångerska och sångpedagog

onsdag 9 januari 2008

mongo-uu!

Herregud vad arg jag är just nu!! Vet inte om jag är så här arg egentligen på detta eller om detta bara får ta all skit, men det är en rätt OK måltavla!

Uppsala universitet!! De har tagit bort kursschemat från nätet!! Men hallå??? Det är NI som kör med hösttermin på våren så då får ni väl fan se till att schemat ligger uppe efter nyår också! Jag skulle åka till skolan idag och läsa en massa artiklar till tentan, men det går ju inte när jag inte har en aning om vilka artiklar jag ska läsa, dumma, dumma ufon!!!

När jag mailade ansvarige för sidan fick jag snabbt ett svar med ett schema! Vårens schema!! Ett TOMT schema!! Mongo!! Jag skrev ju vilket jag ville ha!! Och nu svarar hon inte! Inte min lärare heller!! Jag vill inte skriva ut allt i mängder! Jag vill spara på träd! Jag använder min dator så jävla mycket iaf så då ska jag väl kunna få ha schemat på den också????

Mongo-UU!!! Nu går all min planering i stöpet!! Ska ju bort i helgen så då blir det inget plugg heller! Kan inte åka bil och läsa!!

MONGON!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: