Sångerska och sångpedagog

tisdag 8 januari 2008

Goodness gracious

Jag har inte ens öppnat skolböckerna idag! Illa av mej, jag vet, men jag har städat i badrummet iaf! Slängt en sjuk mängd gamla schampoflaskor och annat tjafs! Är lite nöjd med mig själv iaf! Blev således ingen jympa idag för det tog lite längre tid än beräknat. Men imorn igen! Det här med varannan dag tycker jag låter som en bra idé!

Ska kanske hoppa i säng lite tidigare än vanligt ikväll. Det är ju fortfarande rätt sent eftersom klockan är närmare midnatt, men intentionen är ju god iaf!

Började med Attra idag! Terminen sparkar igång med rekordlåg närvaro men det var ju roligt ändå! Sju tappra musikanter och sju tappra balettor. Hell yeah!

En del gig på g så det gäller ju att toppa formen.. Idag kunde jag inte alls sjunga. No feeling at all... Vet inte vad jag ska göra.. Rep imorn med funkbandet så vi får väl hoppas att det känns bättre då.. :S

Inga kommentarer: