Sångerska och sångpedagog

söndag 6 januari 2008

Outsider!

Det händer grejer and I like it! :)

Arbetsrummet liksom kokar av aktivitet! Jag sitter bara här just nu för att jag mer stjälper än hjälper när det kommer till sladdragning! Närverkskablar och sånt är inte riktigt min grej! Därför får jag hänga här! :P Helt ok!

Mår bättre också nu. Det är nog min grej det här med ledighet! Borde kanske ta en låång semester! Hitta en sugardaddy som kan försörja mig också! Vore najs det! No offence, O! Han kan försörja dej med så kan vi bara vara lediga och ta det lugnt!

Nu är det magen som gör ont.. Kanske för att jag ätit banan på halvfastande mage och då brukar få magknip.. eller så är det något annat..

Borde kanske laga lite mat... nångång... eller?

Nej!!

Kanske ska flörta in nåt annat idag! Haha

Inga kommentarer: