Sångerska och sångpedagog

fredag 18 januari 2008

Baby love

Första gången, tror jag, rubriken kommit till långt innan inlägget.

Var och hälsade på en såååå söt bebis en snabbis! En riktig liten prinsessa, alldeles exakt fyra veckor! Å alldeles på tok för liten för den subtila attra-presenten vi hade med oss! =P Blev ju sååååå sugen själv! Men NEJ! Inga ungar än! Inte alls. Vore inte rätt mot nån och jag är på tok för slö för att orka slutföra en utbildning med en liten gofis att ta hand om!

Redovisning igår, tenta idag. Mår psykiskt och fysiskt dåligt över att jag inte pluggat! Har faktiskt inte pluggat alls. Fy skäms på mig! Brukar iaf plugga lite, men icke! Har nog redan slutat denna kurs. Redan innan juluppehållet. Idiotiskt med ett uppehåll så och sen bara två pass efter jul. Fyyyy! Ovärt. Ovärt.

Får man gå på tentafest även om det går åt helvete?

Ska se fram emot alla roliga saker jag får göra när jag skrivit klart istället: städa. packa upp. dammsuga. plocka upp. fixa album. har en hel lista från styrelsemötet på grejer jag måste göra! blä.

Nu ska jag sova iaf så jag orkar dit iaf. Har lite ångest, men vaffan.. Det är ju bara en skittenta!

Inga kommentarer: