Sångerska och sångpedagog

torsdag 31 januari 2008

Pistillo!!!

Shit vad jag älskar Roomservice, men fyyy vad irriterad jag blev idag!!

var de tvungna att ha en såååå snygg vägglampa med i programmet som skapade habegär utan dess like??? Jag vill också ha en sån ovanför min säng!!! GAH!!

http://lamplagret.jetshop.se/default.aspx

Men jag har inte råd med drygt fem tusen för en lampa! Så är det bara.. Men jag ska drömma, drömma, drömma om dess vackra sken..

Om någon gav mig en sån i present skulle jag däremot bli sååå glad! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har köpt både pistillo och pistillino till bra pris =) gissa om jag blev nöjd ? ;)

Anonym sa...

Jag fick samma habegär som dig när jag såg lampan, den sitter nu på väggen. Visst var den dyr men vissa saker är det värt att ge lite extra för, skulle visserligen inte välja att sätta upp en så fin prydnad i sovrummet där är man ju bara när det ska vara mörkt ;).
Gick bra att ta den på avbet. så det inte blev så dyrt på en gång :)