Sångerska och sångpedagog

fredag 25 januari 2008

Numb

Har tittat på filmen nu.. Undrar om Michelle Williams klarar av att se den.. Jag tyckte den var fin. Verkligen fin. Men fruktansvärd på samma gång!

Men jag grät inte. Är väl hård och besynnerlig och det gillar jag inte! Var är mina känslor?

God damnit! Borde ta en armageddontittning för att se om jag är förstörd för livet eller om jag fortfarande kan gråta åt tv.

Grät jättemycket till filmer när jag var ledsen. Rännstensungar grät jag till såpass att mamma fick be min kompis gå hem när jag var för ledsen för att leka. Undrar hur gammal jag var.. Det gäller någon mer film också. Kommer inte ihåg vilken riktigt.. Det är mycket gräs och grönt iaf. Också en massa barn tror jag. Någon som får träffa sin pappa igen eller så.. Minns inte riktigt!

Får väl ta en koll på nån av dem..

Men det är alltid sorgligt med döden. Alltid. Klarar inte riktigt av den...

Inga kommentarer: