Sångerska och sångpedagog

måndag 28 januari 2008

take a chance on me

Belöningsshopping är underskattat! Och belöningsshopping i reatider är skitvärt! =) Efter allt skit som kommit upp idag har jag shoppat lite. Men jag tyckte inte att det gjorde så mycket eftersom allting kostade typ ingenting som det gör när det är på rea! =)

Den dumma shoppingen är lite smågodis.. Men vad ska man göra när man sitter ensam hemma och känner sig deppejeppe och otrevlig?! Tröstät för fan!

Å jag tror jag skippar den tredje inkassogrejen idag.. eller, jag skippar den tredje idag! Jag tänker inte göra något mer idag!

Hoppas det är nåt bra strunt på tv så man kan dra en filt upp till öronen och bädda ner sig rejält! Sedan ligga och halvdåsa tills O kommer hem inatt.. gig för kungen! Hej å hå!

Inga kommentarer: